Ouderportaal
Maandbedrag #Ouderportaal
Om een gemiddeld maandbedrag te krijgen gebruikt het systeem de volgende berekening: Aantal uur per week x uurtarief x aantal weken : 12 maanden* > Start een kind halverwege de maand dan wordt er voor die maand een halve maand berekend. Per ...
Inloggen #Ouderportaal
Elke ouder krijgt eigen inloggegevens. Wanneer er bij een ouder een e-mailadres bekend is in de Backoffice wordt de ouder automatisch aangemaakt als Systeemgebruiker. De ouder kan inloggen met het eigen e-mailadres en een zelf aangemaakt wachtwoord. ...
Tijdlijn #Ouderportaal
Wanneer de ouder inlogt ziet deze gelijk de tijdlijn diens kinderen. Hierop ziet de ouder de foto's, video's en nieuwsberichten die via de groepsapp verzonden zijn. De foto's en video's kunnen worden opgeslagen. Uitleg Log in in het OuderPortaal De ...
Incidentele opvang/ruildag aanvragen #Ouderportaal
Via het blok Planning heeft de ouder inzage in de planningen en kan mutaties doorgeven. Onder andere incidentele dagen, ruildagen en afwezigheid kan worden doorgegeven. Wanneer de ouder een aanvraag heeft gedaan verschijnt er op de betreffende datum ...
Afwezig/ziekmelden #Ouderportaal
Wat Het is de bedoeling dat ouders hun kinderen via het ouderportaal afmelden en ziekmelden. Wanneer de ouders dit doen ziet de groep dit gelijk op de GroepsApp. Tevens kunnen de ouders afwezigheid i.v.m. vakantie doorgeven. Hoe Kind afwezig melden ...
Studiedag aanvragen #Ouderportaal
Wanneer een kind op de BSO zit kan het zijn dat de school studiedagen heeft waarop opvang aangeboden wordt. Deze studiedagen worden per school ingevoerd in de Backoffice. De ouder ziet in het ouderportaal op die dag een wit blok. Wanneer hierop wordt ...
Contract wijzigen #Ouderportaal
Een ouder kan een contract wijzigen of van opvangtype veranderen, bijvoorbeeld van KDV naar BSO. De ouder kan dit via het ouderportaal aanvragen. De aanvraag komt binnen in de backoffice, waarna deze in behandeling wordt genomen. Na het ...
Contract goedkeuren/afkeuren #Ouderportaal
Wanneer een ouder een aanvraag heeft gedaan, wordt een contract aangeboden door de backoffice-medewerker. Op het moment dat er op de knop Aanbieden (planbord) wordt geklikt, ontvangt de ouder een mail dat er een contract klaarstaat op het ...
Wachtlijst-aanbieding goedkeuren #Ouderportaal
Zodra er voor een wachtlijst kind een plek beschikbaar is, kan deze aangeboden worden aan de ouder. De ouder krijgt een nieuw contract aangeboden, wat deze kan goedkeuren of afkeuren. Hoe Log in in het Ouderportaal Kies voor Contracten Open het ...
Documenten uploaden #Ouderportaal
Ouders kunnen zelf in het Ouderportaal documenten uploaden. Wanneer een document geüpload is komt er in de backoffice een melding binnen. Het document is te vinden bij de kindkaart. Hoe Document uploaden via het Ouderportaal Ga naar Documenten Kies ...
Contract beëindigen/annuleren #Ouderportaal
Een contract kan door een ouder beëindigd of geannuleerd worden. Hoe Log in in het Ouderportaal Ga naar Contracten Open het contract Kies voor de Groene knop rechtsboven en kies voor Opzeggen Kies voor Ja Vul de opzegdatum in en een eventuele ...
Algemene uitleg #Ouderportaal
Bijgevoegd is een handleiding te downloaden die gedeeld kan worden met de ouders, om deze gemakkelijk kennis te laten maken met het Ouderportaal.
Digitaal ondertekenen #Ouderportaal
Door onze samenwerking met CM Sign is het mogelijk om ouders digitaal een contract te laten ondertekenen. Dit is een naadloze integratie met KindPlanner waarbij het mogelijk is om beide ouders te laten tekenen voor een contract, via het Ouderportaal. ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...