Support binnen SDB Analytics

Support binnen SDB Analytics

Een melding maken


Een melding kan je eenvoudig indienen via ons klantenportaal (ZOHO DESK):

Telefonisch zijn we bereikbaar van:

Maandag t/m vrijdag van 08:30 – 17:00 uur (niet op erkende feestdagen)

088 – 38 88 388 

Op onze kennisbank vind je een handige uitleg over het klantenportaal.

Tips voor het indienen van een melding 


Zorg voor een zo volledig mogelijke melding. Hoe uitgebreider de informatie is die je aanlevert, hoe eenvoudiger het onderzoeken en oplossen voor ons wordt. Denk aan het volgende:

  1. Een duidelijke titel
  2. Vermeld de omgeving (productie of acceptatie) en de URL
  3. Kies de juiste ‘Analytics Categorie’:
    1. SDB Analytics
    2. Registratie
    3. Improve
    4. Budget
    5. Forecast
    6. DBC Monitor
    7. CPM4Care
    8. Infent
    9. Budget4Care
  4. Geef een duidelijke beschrijving van het probleem:
    1. Welk dashboard, KPI, rapport het betreft?
    2. Welke rol heeft de gebruiker?
    3. Welke filters gebruik je (bijv. periode, kostenplaats)?
    4. Beschrijf scenario stapsgewijs
    5. Voeg screenshots toe (let op: geen privacygevoelige informatie)
  5. Kies de juiste prioriteit

Kritiek

de omgeving is niet bereikbaar; er is sprake van een privacy- of beveiligingsincident

Hoog

foute dataverwerking; foutmeldingen die primaire werking beïnvloeden, geen workaround mogelijk; incorrecte autorisatie bij een groep gebruikers

Normaal

foutmeldingen die primaire proces beïnvloeden, workaround wel mogelijk; inlogproblemen bij enkele gebruiker; onjuiste waarde op een dashboard, KPI

Laag

Overige vragen en verstoringen

Een wens indienen (Request for Change – RFC)


Wil je een wijziging of verbetering laten doorvoeren? Dan kun je een wens indienen. We hanteren het volgende proces:
  1. Dien je wens in via ons klantenportaal
  1. Wensen worden elke donderdag besproken in het refinement-overleg.
  2. Indien een wens onvolledig of onduidelijk is, vragen we aanvullende informatie op.
  3. Als we voldoende informatie hebben, maken we gezamenlijk een ureninschatting.
  4. Vervolgens vragen wij akkoord op de inschatting.

Wensen die binnen één uur kunnen worden gerealiseerd, worden opgepakt zonder verdere toestemming

  1. Na akkoord wordt de wens overgezet naar ZOHO Projects.
  2. Ticket eigenaar ontvangt inloggegevens (indien nog niet verstrekt).
  3. De wens wordt ingepland bij een consultant.
  4. Consultant koppelt terug wanneer het ticket wordt opgepakt.

Status pagina

Benieuwd of er onderhoud is of een storing? Bekijk onze statuspagina:

Release Notes

Lees over nieuwe functionaliteiten en verbeteringen in de Release Notes. Zo blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen SDB.



    • Related Articles

    • Starten met InTouch: een overzicht

      Introductie SDB Analytics InTouch is een Business Intelligence (BI) tool waarmee je inzicht krijgt in de prestaties van je organisatie. Op basis van verzamelde data uit systemen als elektronische cliënt- of patiëntendossiers, HR en financiële ...
    • Spend Cloud factuurkoppeling inregelen binnen InTouch

      Introductie In dit artikel wordt informatie verstrekt over de opzet van een factuurkoppeling binnen InTouch, de volgende onderdelen komen aan bod: - Diverse bronkoppelingen - Gebruik i.c.m. InTouch (en event. Power BI) - Gebruik i.c.m. SDB Analytics ...
    • Beheerrollen binnen InTouch

      Introductie InTouch kent een aantal beheerrollen. Met deze rollen kun je bijvoorbeeld andere rollen uitdelen, pagina's of KPI's beheren en Acties in InTouch uitvoeren. Dit artikel is geschreven voor zowel beheerders van InTouch vanuit een ...
    • Zelf ontwikkelen binnen de BI tool

      De operationele BI binnen het EPD is gebaseerd op Oracle Analytics Server. Het is een tooling waarmee niet alleen standaard inzichten kunnen worden geleverd aan eindgebruikers, maar waarin een zorginstelling ook zelfstandig inzichten kan ontwikkelen. ...
    • Slicers/filters binnen InTouch

      Introductie In dit artikel leggen we uit wat een slicer in InTouch is en behandelen we de volgende onderwerpen: Wat is een slicer Gebruik van een slicer Het aanmaken van een slicer Het koppelen van een slicer aan een pagina Autorisatie op een slicer ...