Communicatie
Beeldbellen met Jouw Omgeving
Algemeen De module Beeldbellen stelt je in staat via het eigen Jouw Omgeving-account een beveiligd videogesprek te voeren met je cliënten en andere personen, zoals je collega's. Deze module is een aanvullend onderdeel van Jouw Omgeving en wordt niet ...
Sysadmin Nieuwsgroepen
Een nieuwsgroep aanmaken Om Nieuwsgroepen aan te kunnen maken, heb je Sysadminrechten nodig. Deze kun je aanvragen via support@jouwomgeving.nl. Geef daarbij aan dat je Beheerder van Nieuwsgroepen wilt worden. Dit is alleen beschikbaar voor gebruikers ...
Meldingen
Algemeen Je wordt van alle belangrijke activiteiten binnen Jouw Omgeving op de hoogte gehouden door middel van Meldingen. Het Meldingenoverzicht toon de ongelezen Meldingen die chronologisch worden weergegeven (meest recente bovenaan). Gelezen ...
Beeldbellen met Microsoft Teams
Algemeen Deze module stelt je in staat een beveiligd videogesprek te voeren met andere gebruikers waar je mee gekoppeld bent. Je zorgorganisatie moet hiervoor een MS Teams licentie voor je beschikbaar stellen. MS Teams-afspraken kunnen vanuit de Jouw ...
Chat
Algemeen Met de chatfunctie van Jouw Omgeving kun je realtime met andere gebruikers communiceren. De functionaliteit is overal in het platform te gebruiken. Chatten Klik op het Chat-icoon rechtsboven in het scherm. Het cijfer geeft het aantal ...
Berichten
Algemeen De Berichtenmodule geeft je de mogelijkheid a-synchroon met andere gebruikers te communiceren. Nieuwe berichten herken je aan de blauwe tekst 'Nieuw'. Het grijze spraakwolkje geeft het aantal berichten in een conversatie weer. Aan de foto's ...
Nieuwsgroepen
Algemeen Jouw Omgeving is erop gericht om alle communicatie tussen cliënt, (zorg)professional en netwerk te faciliteren op een snelle en veilige manier. De aanvullende functionaliteit Nieuwsgroepen maakt het mogelijk om in besloten groepen met elkaar ...
Transparant Rapporteren
Voordelen van transparant rapporteren De rapportage is makkelijk toegankelijk voor de cliënt. Een verschil van inzicht komt sneller aan het licht. Cliënten kunnen feedback en aanvullingen geven. Cliënten kunnen de rapportage lezen op het moment dat ...